Nezdolní - 20 nejčastěji reprezentujících českých hokejistů očima jejich spoluhráčů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 190 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nezdolní - 20 nejčastěji reprezentujících českých hokejistů očima jejich spoluhráčů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezdolní - 20 nejčastěji reprezentujících českých hokejistů očima jejich spoluhráčů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezdolní - 20 nejčastěji reprezentujících českých hokejistů očima jejich spoluhráčů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nezdolní - 20 nejčastěji reprezentujících českých hokejistů očima jejich spoluhráčů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato kniha vám představuje dvacítku legendárních českých hokejistů, kteří odehráli za národní tým nejvíc zápasů. Představuje je ve vzpomínkách těch nejpovolanějších. Těch, kteří s nimi sdíleli reprezentační kabinu. Jejich spoluhráčů. Kniha obsahuje příběhy těchto hráčů: Jiří Holík, Oldřich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nezdolní - 20 nejčastěji reprezentujících českých hokejistů očima jejich spoluhráčů je 216 Kč

Výběr knih autora František Suchan

Zobrazit všechny knihy autora František Suchan
Výběr knih vydavatele eSports.cz

Zobrazit všechny knihy vydavatele eSports.cz
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.