Nezvěstný - Příběhy ztracených a znovu nalezených příběhů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nezvěstný - Příběhy ztracených a znovu nalezených příběhů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezvěstný - Příběhy ztracených a znovu nalezených příběhů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezvěstný - Příběhy ztracených a znovu nalezených příběhů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezvěstný - Příběhy ztracených a znovu nalezených příběhů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Nezvěstný - Příběhy ztracených a znovu nalezených příběhů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nikdy vás nezajímalo po skončení československo-sovětského velkofilmu, v němž umírali desítky a možná stovky německých vojáků, kde jsou dnes pohřbení? U pomníčků těch, kteří se nedožili vítězného konce a přišli k nám jako naši osvoboditelé, jsme jako pionýři stávali a pokládali k nim květiny.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nezvěstný - Příběhy ztracených a znovu nalezených příběhů je 247 Kč

Výběr knih autora Petr Enc

Zobrazit všechny knihy autora Petr Enc
Výběr knih vydavatele AOS Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele AOS Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.