Niklos Koda 1 - Přeludům v patách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Niklos Koda 1 - Přeludům v patách aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Niklos Koda 1 - Přeludům v patách; Autor: Dufaux Jean, Grenson Olivier; Scénář: Jean DufauxKresba: Olivier GrensonAni na sklonku dvacátého století se lidstvo nedokáže bránit působení tajemných sil, které v nepravých rukou páchají obrovské škody na životech. Krokodýli se procházejí po…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Jean Dufaux , Grenson Olivier

Zobrazit všechny knihy autora Jean Dufaux, Grenson Olivier
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.