Nobody's Hero

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nobody's Hero koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nobody's Hero koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nobody's Hero koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Nobody's Hero koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
400 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Nobody's Hero koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
''Craven effectively mixes the unvarnished brutality and high body count of Lee Child with the black humor of Mick Herron . With style, wit, and plot twists to spare, he cements this series as a must-read'' Publishers Weekly, starred review''A story fans of Jack Reacher will love'' Telegraph '…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nobody's Hero je 396 Kč

Výběr knih autora M.W. Craven

Zobrazit všechny knihy autora M.W. Craven
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.