Nočný život zvierat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 336 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nočný život zvierat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nočný život zvierat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nočný život zvierat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nočný život zvierat koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kto by nebol zvedavý, čo sa v noci odohráva za oknami našich príbytkov? S touto knihou nahliadneš do nočného lesa, na lúku i pod vodnú hladinu. Spoznáš tiež obyvateľov jaskýň a podzemia, ktorí žijú vo večnej tme. Zistíš, ako v noci vidí líška, ako sa v úplnej tme nájdu samček a samička…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nočný život zvierat je 347 Kč

Výběr knih autora Roman Cséfalvay

Zobrazit všechny knihy autora Roman Cséfalvay
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.