Noise

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Noise koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Noise koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Noise koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Noise koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Marketing od společnosti William Collins.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Noise je 218 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Daniel Kahneman, Cass R. Sunstein, Olivier Sibony
Výběr knih vydavatele Harper Collins Publ. UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins Publ. UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.