Nonstop knihkupectví pana Penumbry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 329 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nonstop knihkupectví pana Penumbry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nonstop knihkupectví pana Penumbry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Není skladem

Krátký popis
Do knihkupectví pana Penumbry v San Francisku nastoupí na noční směny nový prodavač Clay Jannon, webdesigner, který přišel o předchozí místo kvůli ekonomické krizi. Zákazníků není mnoho a do obchodu se vracejí stále titíž - ale vlastně si nikdy nic nekoupí. Místo toho si půjčují obskurní svazky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nonstop knihkupectví pana Penumbry je 317 Kč

Výběr knih autora Robin Sloan

Zobrazit všechny knihy autora Robin Sloan
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.