Notebooks of Malte Laurids Brigge

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Notebooks of Malte Laurids Brigge koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Notebooks of Malte Laurids Brigge koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
578 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Notebooks of Malte Laurids Brigge koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
641 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Notebooks of Malte Laurids Brigge koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
641 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Notebooks of Malte Laurids Brigge koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
390 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A landmark in the development of the twentieth-century novel, the Notebooks is the story of a young Danish aristocrat , told in a series of notes that explore Malte's life in Paris, childhood memories and reflections in highly crafted poetic prose. A radical departure from literary realism, it…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Notebooks of Malte Laurids Brigge je 525 Kč

Výběr knih autora Maria Rainer Rilke

Zobrazit všechny knihy autora Maria Rainer Rilke
Výběr knih vydavatele WW Norton & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele WW Norton & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.