Nové bylinkové pohádky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nové bylinkové pohádky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové bylinkové pohádky koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové bylinkové pohádky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové bylinkové pohádky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové bylinkové pohádky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nové bylinkové pohádky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Není skladem

Nové bylinkové pohádky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Naše nejvoňavější pohádky Pohádky ze světa, kde to voní bylinkami, kde žijí strašidla, vodníci, skřítkové, meluzíny, princezny i králové, kde dobro vítězí nad zlem a být čestný se vyplácí. Do příběhů se nám tu zamotají známé bylinky jako například šafrán, dobromysl, zlatobýl, devětsil nebo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nové bylinkové pohádky je 211 Kč

Výběr knih autora Jana Burešová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Burešová
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.