Nové instituty českého civilního procesu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nové instituty českého civilního procesu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové instituty českého civilního procesu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
463 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové instituty českého civilního procesu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
440 Kč
Není skladem

Nové instituty českého civilního procesu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
450 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Nové instituty českého civilního procesu, kterou napsal Karel Svoboda,se zabývá aktuálním vývojem a dalšími perspektivami českého civilního procesu. Vypořádává se s nynějším pojímáním břemene tvrdit a prokazovat, popisuje a kritizuje současný režim koncentrací sporného řízení. Autor…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nové instituty českého civilního procesu je 434 Kč

Výběr knih autora Karel Svoboda

Zobrazit všechny knihy autora Karel Svoboda
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.