Nové příběhy pejska a kočičky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nové příběhy pejska a kočičky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové příběhy pejska a kočičky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nové příběhy pejska a kočičky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na motivy knihy Josefa Čapka Povídání o pejskovi a kočičce napsali Miroslav Graclík a Václav Nekvapil Pejsek a kočička, kdo by neznal dva nerozlučné kamarády, kteří dětstvím provedli miliony dětí. Kultovní kniha Josefa Čapka se dočkala po devadesáti letech pokračování z pera autorské dvojice…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nové příběhy pejska a kočičky je 199 Kč

Výběr knih autorů Miroslav Graclík , Václav Nekvapil

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Graclík, Václav Nekvapil
Výběr knih vydavatele Petr Prchal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petr Prchal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.