NSA Report

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu NSA Report aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
"We cannot discount the risk, in light of the lessons of our own history, that at some point in the future, high-level government officials will decide that this massive database of extraordinarily sensitive private information is there for the plucking. Americans must never make the mistake of…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Princeton University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Princeton University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.