Nunez (Ultimate Football Heroes - The No.1 football series)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nunez (Ultimate Football Heroes - The No.1 football series) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nunez (Ultimate Football Heroes - The No.1 football series) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Nunez (Ultimate Football Heroes - The No.1 football series) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
Darwin Núñez always had to fight to realise his dreams, overcoming adversity and serious injury to dominate the Portuguese Primera Liga, before Liverpool made him their record signing. A powerful, unpredictable striker, Darwin's goals have propelled his team to the top of the league - and made…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nunez (Ultimate Football Heroes - The No.1 football series) je 184 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Matt Oldfield, Tom, Ultimate Football Heroes
Výběr knih vydavatele John Blake Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele John Blake Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.