O čem se vypráví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 352 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O čem se vypráví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
352 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O čem se vypráví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O čem se vypráví koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O čem se vypráví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
324 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
O čem se vypráví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Není skladem

Krátký popis

Kniha je pokusem o ucelený výklad základních výkonů a předpokladů, na nichž stojí narativní fikce, o analýzu klíčových funkcí jazyka fikčních textů a vymezení významu různých typů výpovědí o fikčních postavách. Metafyzické otázky po povaze fikčních entit, podmínkách jejich identity, jejich…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O čem se vypráví je 352 Kč

Výběr knih autora Petr Koťátko

Zobrazit všechny knihy autora Petr Koťátko
Výběr knih vydavatele Filosofia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Filosofia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.