O Faustově domě a o starých pověstech českých…

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu O Faustově domě a o starých pověstech českých… aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Je to 124 let od chvíle, kdy ve vydavatelství J. D. Vilímka v Praze vyšla poprvé knížka Aloise Jiráska Staré pověsti české. Její vydávání se pak z různých důvodů opakovalo, obsah příběhů se však neměnil. Současný autor se pod poněkud změněným názvem pokusil o její převyprávění. A doplnil ji…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Votruba Jiří London

Zobrazit všechny knihy autora Votruba Jiří London
Výběr knih vydavatele E-knihy jedou

Zobrazit všechny knihy vydavatele E-knihy jedou
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.