Oak, the Littlest Leaf Girl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 180 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oak, the Littlest Leaf Girl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oak, the Littlest Leaf Girl koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
180 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
An enchanting story from the creator of Ella’s Night Lights and Lily the Pond Mermaid about facing change, learning to voice difficult emotions and taking a leap into the unknown.Oak is a mythical little leaf girl who lives with her leaf parents on the branch of an ancient oak tree. She loves…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Lucy Flemingová

Zobrazit všechny knihy autora Lucy Flemingová
Výběr knih vydavatele Walker books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Walker books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.