Občanská výchova 7.ročník ZŠ - učebnice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 165 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Občanská výchova 7.ročník ZŠ - učebnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Občanská výchova 7.ročník ZŠ - učebnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Občanská výchova 7.ročník ZŠ - učebnice - Müller Oldřich;Havlínová Ivana. čebnice občanské výchovy nové ediční řady pro 6.– 9. ročník ZŠ vycházejí z koncepce oblíbených učebnic Milana Valenty (dole). Stěžejní linii nových učebnic tvoří didaktizované příběhy propojené v seriál.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Občanská výchova 7.ročník ZŠ - učebnice je 156 Kč

Výběr knih autorů Havlínová Ivana , Oldřich Müller

Zobrazit všechny knihy autora Havlínová Ivana, Oldřich Müller
Výběr knih vydavatele Albra,Práce

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albra,Práce
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.