Objektivy 2007/2008. Přehled

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 134 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Objektivy 2007/2008. Přehled koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha je rozdělena do tématických celků a představí 12 značek světových výrobců skel (Canon, Nikon, Sigma, Tamron, Tokina, Olympus, Panasonic, Pentax, Sony, Carl Zeiss, Samsung a Lensbabies) se všemi jejich - v současnosti dostupnými objektivy.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Objektivy 2007/2008. Přehled je 134 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Neff, Martin Hájek, David Filipi
Výběr knih vydavatele Institut digitální fotografie

Zobrazit všechny knihy vydavatele Institut digitální fotografie
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.