Obrázky z Bretaně podruhé

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 282 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Obrázky z Bretaně podruhé koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obrázky z Bretaně podruhé koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nové pokračování úspěšných příběhů drsného a romantického regionu na západě Francie. Kniha zavede čtenáře do míst, kde maloval český malíř Jan Zrzavý, na tajuplný ostrov Île de Sein, kam ani „pták nelétá rád“, zamíříme po stopách bretaňských rybářů, kterým moře dávalo živobytí a zároveň s ním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Obrázky z Bretaně podruhé je 281 Kč

Výběr knih autora Jan Šmíd

Zobrazit všechny knihy autora Jan Šmíd
Výběr knih vydavatele Gutenberg

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gutenberg
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.