Obři oceánů - Velryby a velrybáři

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Obři oceánů - Velryby a velrybáři koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obři oceánů - Velryby a velrybáři koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obři oceánů - Velryby a velrybáři koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obři oceánů - Velryby a velrybáři koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
385 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obři oceánů - Velryby a velrybáři koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
316 Kč
Není skladem

Krátký popis
To, o čem se lze v této knize dočíst, zmizelo z povrchu světa, ale při nahlédnuti do „Obrů oceánů“ jistě zaslechnete podivuhodné volání mohutných tvorů, kteří i dnes brázdí mořské dálky. Velryby naštěstí nevyhynuly, zmizel jen starobylý svět velrybářů, s jehož autentickou podobou se seznámite…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Obři oceánů - Velryby a velrybáři je 339 Kč

Výběr knih autora Richard Konkolski

Zobrazit všechny knihy autora Richard Konkolski
Výběr knih vydavatele Knihy Konkolski

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knihy Konkolski
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.