Máma to má na háku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Máma to má na háku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Máma to má na háku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Máma to má na háku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Máma to má na háku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Není skladem

Máma to má na háku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
198 Kč
Není skladem

Krátký popis
Matka pětiletého syna, vybavená neodolatelným šarmem a drzostí, říká věci, které si všechny mámy skutečně myslí, ale radši je nevysloví nahlas… Chytrý román, který zachycuje rok života zástupkyně rodičů dětí ve třídě předškoláků, je brilantní zprávou o přízemním a překvapivě drsném terénu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Máma to má na háku je 242 Kč

Výběr knih autora Laurie Gelman

Zobrazit všechny knihy autora Laurie Gelman
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.