Odolná společnost. Mezi bezmocí a tyranií

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 499 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Odolná společnost. Mezi bezmocí a tyranií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odolná společnost. Mezi bezmocí a tyranií koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Odolná společnost. Mezi bezmocí a tyranií filosofky Alice Koubové a literární dokumentaristky Barbory Baronové se zabývá tématem společenské odolnosti, a to prostřednictvím série rozhovorů s osobnostmi současné české společnosti.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Odolná společnost. Mezi bezmocí a tyranií je 499 Kč

Výběr knih autorů Barbora Baronová , Alice Koubová

Zobrazit všechny knihy autora Barbora Baronová, Alice Koubová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.