Odysea lidského ducha - Hledání smyslu umění, pravdy věku a ducha světa hranolem humanitněvědné hermeneutiky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 277 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Odysea lidského ducha - Hledání smyslu umění, pravdy věku a ducha světa hranolem humanitněvědné hermeneutiky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odysea lidského ducha - Hledání smyslu umění, pravdy věku a ducha světa hranolem humanitněvědné hermeneutiky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odysea lidského ducha - Hledání smyslu umění, pravdy věku a ducha světa hranolem humanitněvědné hermeneutiky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odysea lidského ducha - Hledání smyslu umění, pravdy věku a ducha světa hranolem humanitněvědné hermeneutiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Odysea lidského ducha - Hledání smyslu umění, pravdy věku a ducha světa hranolem humanitněvědné hermeneutiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
497 Kč
Není skladem

Odysea lidského ducha - Hledání smyslu umění, pravdy věku a ducha světa hranolem humanitněvědné hermeneutiky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha prof. Miroslava Mikuláška je reflexí více než dvaapůltisícileté platónsko-aristotelské tradice umění interpretace a zaměřuje se na hledání vědního paradigmatu této disciplíny v širším dějinném kontextu. Autor v díle sumarizuje metodologické aspekty hlubinné hermeneutiky, poukazuje na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Odysea lidského ducha - Hledání smyslu umění, pravdy věku a ducha světa hranolem humanitněvědné hermeneutiky je 345 Kč

Výběr knih autora Miroslav Mikulášek

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Mikulášek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.