Of the Flesh

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Of the Flesh koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Of the Flesh koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Of the Flesh koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Of the Flesh koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
431 Kč
Není skladem

Krátký popis
''Outstandingly weird and memorable'' GUARDIAN''Deliciously creepy'' NEW SCIENTISTFear never dies…These stories from eighteen masters of the craft will curdle your blood, haunt your dreams and redefine terror.An exploited child worker in the silver mines of Bolivia finds an ally – but at what…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Of the Flesh je 433 Kč


Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.