Oliver Twist & Me

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 738 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oliver Twist & Me koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
"A fascinating family and social history and a savage indictment of the role of child slavery in the growth of the Industrial Revolution," Catherine Taylor, author of The Stirrings: A Memoir in Northern TimeWe all think we know the tale. As a child, Charles Dickens was forced to work in a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Nicholas Blincoe

Zobrazit všechny knihy autora Nicholas Blincoe
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.