Olomouc - kapesní průvodce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 92 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Olomouc - kapesní průvodce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Olomouc - kapesní průvodce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Olomouc - kapesní průvodce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Mapy a cestování od společnosti MCU.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Olomouc - kapesní průvodce je 93 Kč

Výběr knih autora Jan Eliášek

Zobrazit všechny knihy autora Jan Eliášek
Výběr knih vydavatele MCU

Zobrazit všechny knihy vydavatele MCU
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.