Omalovánky A4

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 39 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Omalovánky A4 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
39 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dětské omalovánky s obrázky zvířat Safari. Najdete zde 8 obrázků a na nich je například hroch, krokodýl, lev, nosorožec, opice, pštros, slon, žirafa, zebra a další zvířátka. Tyto omalovánky jsou jednoduché s velkými obrázky tudíž vhodné i pro ty nejmenší děti. Součástí je i pexeso které má 16…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Safari

Zobrazit všechny knihy autora Safari
Výběr knih vydavatele MFP

Zobrazit všechny knihy vydavatele MFP
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.