Omalovánky Pixel Art

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 237 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Omalovánky Pixel Art koupíte na Grada
Grada
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Omalovánky Pixel Art koupíte na Grada
Grada
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Omalovánky Pixel Art koupíte na Grada
Grada
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Omalovánky Pixel Art koupíte na Grada
Grada
237 Kč
Není skladem

Omalovánky Pixel Art koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Omalovánky Pixel Art koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Omalovánky Pixel Art koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Omalovánky Pixel Art koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Omalovánky Pixel Art koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Omalovánky Pixel Art, Autoři : Joanna Webster, Rok vydání : 2016, Název v originále : Colour Quest

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Omalovánky Pixel Art je 249 Kč

Výběr knih autorů Webster Joanna , Rok vydání : 2016

Zobrazit všechny knihy autora Webster Joanna, Rok vydání : 2016
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.