On Certainty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

On Certainty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
825 Kč
Není skladem

Krátký popis
Written over the last 18 months of his life and inspired by his interest in G E Moore's defence of common sense, this volume collects Wittgenstein's reflections on knowledge and certainty, on what it is to know a proposition for sure.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy On Certainty je 825 Kč

Výběr knih autora Ludwig Wittgenstein

Zobrazit všechny knihy autora Ludwig Wittgenstein
Výběr knih vydavatele Blackwell Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Blackwell Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.