On His Majesty's Secret Service

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

On His Majesty's Secret Service koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

On His Majesty's Secret Service koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
On His Majesty's Secret Service koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

On His Majesty's Secret Service koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
It''s the 4th of May, two days before the (actual) coronation of King Charles the 3rd and the world''s favourite spy has his work cut out for him. Bond is sent at the last minute to thwart an attempt to disrupt the coronation by the wealthy, eccentric and self-styled Aethelstan of Wessex, who…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy On His Majesty's Secret Service je 278 Kč

Výběr knih autora Charlie Higson

Zobrazit všechny knihy autora Charlie Higson
Výběr knih vydavatele Ian Fleming Publications Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ian Fleming Publications Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.