Once Upon A Tyne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Once Upon A Tyne koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Once Upon A Tyne koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Once Upon A Tyne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
THE HILARIOUS AND HEARTWARMING SUNDAY TIMES BESTSELLER Ant and Dec hold a special place in the hearts of TV viewers everywhere. This is their epic story, with never-before-seen photography and the very best tales from their 30 years in TV. Ant: As the old Chinese proverb says, ''Good things…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Once Upon A Tyne je 328 Kč

Výběr knih autorů Anthony McPartlin , Declan Donnelly

Zobrazit všechny knihy autora Anthony McPartlin, Declan Donnelly
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.