Organická chemie (2. vydání)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Organická chemie (2. vydání) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 289 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Organická chemie (2. vydání) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Organická chemie (2. vydání) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Organická chemie (2. vydání) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 605 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Organická chemie (2. vydání) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 380 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice organické chemie J. McMurry: Organic Chemistry patří mezi standardní příručky, podle kterých se studenti na řadě amerických univerzit (a nejen amerických) učí základům moderní organické chemie a která se dočkala řady aktualizovaných vydání. V roce 2007 byl s ohledem na dlouhodobý…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Organická chemie (2. vydání) je 1 412 Kč

Výběr knih autora John McMurry

Zobrazit všechny knihy autora John McMurry

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademické nakladatelství, VUTIUM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.