Osvienčimská uspávanka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Osvienčimská uspávanka aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Podľa skutočného príbehu statočnej nemeckej zdravotnej sestry, ktorá sa v Osvienčime starala o najmladších väzňovV jedno obyčajné ráno roku 1943 Helen Heinnemannová pripravuje svojich päť detí, keď k nim zrazu vtrhne nemecká polícia, ktorá má na príkaz SS odviesť jej päť detí aj manžela…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Mario Escobar

Zobrazit všechny knihy autora Mario Escobar
Výběr knih vydavatele Lindeni

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lindeni
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.