Otázky a odpovědi o vědě - Podívej se pod obrázek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Otázky a odpovědi o vědě - Podívej se pod obrázek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Co je to věda? Jak se provádějí pokusy? Lze chodit po tekutině? Co umí mikroskop a kdo vynalezl počítač? Na tyto a mnoho dalších otázek najdeš odpovědi pod odklápěcími okénky této obrázkové encyklopedie. Popusť uzdu své zvědavosti a staň se mladým vědcem. Na světě i ve vesmíru je toho ještě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Otázky a odpovědi o vědě - Podívej se pod obrázek je 312 Kč

Výběr knih autora Katie Daynes

Zobrazit všechny knihy autora Katie Daynes
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.