Outline

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Outline koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Outline koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
247 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Outline koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Není skladem

Outline koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
#14 in the New York Times ''100 Best Books of the 21st Century''The first in Rachel Cusk''s landmark trilogy, shortlisted for the Folio Prize and the Goldsmith Prize and longlisted for the IMPAC Prize.''A work of stunning beauty, deep insight and great originality.'' Monica Ali, New York Times'…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Outline je 284 Kč

Výběr knih autora Rachel Cusk

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Cusk
Výběr knih vydavatele Faber And Faber Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber And Faber Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.