Oxford Learner´s Pocket Phrasal Verbs and Idioms

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 670 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oxford Learner´s Pocket Phrasal Verbs and Idioms koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
670 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oxford Learner´s Pocket Phrasal Verbs and Idioms koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
322 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Oxford Learner´s Pocket Phrasal Verbs and Idioms koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
322 Kč
Není skladem

Oxford Learner´s Pocket Phrasal Verbs and Idioms koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Oxford Learner´s Pocket Phrasal Verbs and Idioms - Gairns Ruth;Redman Stuart. Learn phrases and expressions for everyday situations Covers topics such as sport, study, business, social events and home technology Includes information on style, synonyms, opposites and derivatives, and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Oxford Learner´s Pocket Phrasal Verbs and Idioms je 411 Kč

Výběr knih autorů Stuart Redman , Ruth Gairns

Zobrazit všechny knihy autora Stuart Redman, Ruth Gairns
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.