Oxford Reading Tree All Stars: Oxford Level 12 : Extinct

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oxford Reading Tree All Stars: Oxford Level 12 : Extinct koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
When Mee explores deep into his family's cave, he stumbles upon something very surprising ... Oxford Reading Tree All Stars stories are imaginative yet age-appropriate, perfect for stretching able infants. All Stars is endorsed by Potential Plus, a leading charity which supports children with…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Timothy Knapman

Zobrazit všechny knihy autora Timothy Knapman
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.