Oxford Reading Tree inFact: Oxford Level 1: Can You See Me?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 148 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oxford Reading Tree inFact: Oxford Level 1: Can You See Me? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
These animals come in many shapes and sizes, but all have cunning disguises! Can you spot the camouflaged animals in this engaging wordless book?Oxford Reading Tree inFact is a series of engaging and imaginative non-fiction books which encourage reading for pleasure and are also phonically…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Rob Alcraft

Zobrazit všechny knihy autora Rob Alcraft
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.