Oxford Reading Tree Story Sparks: Oxford Level 5: The Festival of Colours

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oxford Reading Tree Story Sparks: Oxford Level 5: The Festival of Colours koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A man loses his wallet during Holi, the festival of colours. Can Adil and Mira help him?Oxford Reading Tree Story Sparks is an emotionally-engaging variety fiction series that will fire children's imaginations. The books are designed to develop children's comprehension skills and they are…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Narinder Dhami

Zobrazit všechny knihy autora Narinder Dhami
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.