Oxford Reading Tree TreeTops Greatest Stories: Oxford Level 12: Mischief Makers

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oxford Reading Tree TreeTops Greatest Stories: Oxford Level 12: Mischief Makers koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Till Owlglass, Anansi the Spider and Brer Rabbit are brought to life in these tales of trickery. Whatever will they do next?TreeTops Greatest Stories is a series of timeless classics for children aged 711. Its much-loved stories, beautiful artwork and careful levelling make it easy to select…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Tony Bradman

Zobrazit všechny knihy autora Tony Bradman
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.