Ozdravné postupy a řešení krize bank

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 278 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ozdravné postupy a řešení krize bank koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ozdravné postupy a řešení krize bank koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Ozdravné postupy a řešení krize bank koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Není skladem

Ozdravné postupy a řešení krize bank koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Není skladem

Ozdravné postupy a řešení krize bank koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
262 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Ozdravné postupy a řešení krize bank - Půlpánová Karolína. Monografie pojednává o problematice selhávání finanční instituce a nutnosti jeho řešení takovým způsobem, aby dopady na finanční stabilitu byly minimální, úpadek instituce neměl negativní dopady na reálnou ekonomiku a nebylo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ozdravné postupy a řešení krize bank je 261 Kč

Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.