Pamětní kniha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 304 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pamětní kniha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pamětní kniha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pamětní kniha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pamětní kniha koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pamětní kniha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pamětní kniha koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
Někdejší kronikář Otto Srubek zahajuje kroniku nejprve popisem zábřežského obecního znaku, poté přechází k úvodnímu slovu týkajícímu se okolností založení pamětní knihy. Pak následuje základní geografický a správní popis Zábřehu. V druhém oddílu se značně popisně věnuje komunikacím a dopravě,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pamětní kniha je 328 Kč

Výběr knih autora Petr Lexa Přendík

Zobrazit všechny knihy autora Petr Lexa Přendík
Výběr knih vydavatele Montanex

Zobrazit všechny knihy vydavatele Montanex
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.