Pampeliškové víno

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 297 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pampeliškové víno koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pampeliškové víno koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nostalgický pohled do dětství z pera jednoho z nejslavnějších autorů science fiction v podání Jiřího DvořákaJe rok 1928 a v malém městečku ve státě Illinois začalo léto. Dvanáctiletý Douglas Spaulding má napilno: lisuje pampeliškové víno, pobíhá po lesích v nových teniskách, musí se svézt…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pampeliškové víno je 288 Kč

Výběr knih autora Ray Bradbury

Zobrazit všechny knihy autora Ray Bradbury
Výběr knih vydavatele Voxi

Zobrazit všechny knihy vydavatele Voxi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.