Pani Dalowayová

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 410 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pani Dalowayová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pani Dalowayová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pani Dalowayová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
410 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ikonické dielo modernizmu a najznámejšie dielo Virginie Woolfovej, v ktorom autorka naplno preskúmala a kreatívne využila možnosti rôznych, na svoju dobu inovatívnych, rozprávačských techník. Pre jej postavy je charakteristická rozorvanosť a psychické problémy (postava Septima, ktorý sa po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pani Dalowayová je 410 Kč

Výběr knih autora Virginia Woolf

Zobrazit všechny knihy autora Virginia Woolf
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo Šarkan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo Šarkan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.