Paper World: Dinosaurs

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 502 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Paper World: Dinosaurs koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Paper World: Dinosaurs uses ingenious paper cuts to reveal the wonders of the prehistoric planet, from towering dinosaurs, to monstrous marine reptiles, to terrific pterosaurs. With detailed art by paper-cut artist Gail Armstrong, a fact-packed text, and flaps and die-cuts on every spread, this…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ruth Symons

Zobrazit všechny knihy autora Ruth Symons
Výběr knih vydavatele Templar Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Templar Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.