Papers and Journals - A Selection

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Papers and Journals - A Selection aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Papers and Journals - A Selection - Kierkegaard Soren;Kierkegaard Soren. One of the greatest thinkers of the nineteenth century, Soren Kierkegaard (1814-55) often expressed himself through pseudonyms and disguises. This book features his private reflections that reveal the…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Soren Kierkegaard

Zobrazit všechny knihy autora Soren Kierkegaard
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.