Parade

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Parade koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Parade koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Parade koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Parade koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Není skladem

Krátký popis
A path-breaking novel of art, womanhood and violence, from the author of the Outline trilogy.Midway through his life, an artist begins to paint upside down.In Paris, a woman is attacked by a stranger in the street.A mother dies. A man falls to his death. Couples seek escape in distant lands.The…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Parade je 448 Kč

Výběr knih autora Rachel Cusk

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Cusk
Výběr knih vydavatele Faber & Faber

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber & Faber
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.