Pattern Magic

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 591 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pattern Magic koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pattern Magic koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pattern Magic koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
664 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pattern Magic koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
686 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pattern Magic koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
543 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pattern Magic is the cult pattern-cutting book from Japan. Taking inspiration from nature, from geometric shapes and from the street, this book harnesses the sheer joy of making and sculpting clothes. Pattern Magic takes a creative approach to pattern cutting, with step-by-step projects for…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pattern Magic je 615 Kč

Výběr knih autora Tomoko Nakamichi

Zobrazit všechny knihy autora Tomoko Nakamichi
Výběr knih vydavatele Laurence King Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Laurence King Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.