Pearson Bug Club Disney Year 2 Pack B, including Orange and Purple band readers; Finding Dory: A Day with Dory, Wreck-It Ralph: The Go-Kart Race

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 328 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pearson Bug Club Disney Year 2 Pack B, including Orange and Purple band readers; Finding Dory: A Day with Dory, Wreck-It Ralph: The Go-Kart Race koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
328 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Pearson Bug Club Disney Year 2 Pack B, including Orange and Purple band readers; Finding Dory: A Day with Dory, Wreck-It Ralph: The Go-Kart Race

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pearson Bug Club Disney Year 2 Pack B, including Orange and Purple band readers; Finding Dory: A Day with Dory, Wreck-It Ralph: The Go-Kart Race je 328 Kč

Výběr knih autora Timothy Knapman

Zobrazit všechny knihy autora Timothy Knapman
Výběr knih vydavatele PEARSON Education Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele PEARSON Education Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.