Peep Inside How a Plane Works

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Peep Inside How a Plane Works koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peep Inside How a Plane Works koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Není skladem

Peep Inside How a Plane Works koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
261 Kč
Není skladem

Krátký popis
Follow a plane on a journey around the world in this little book, and peep inside its cockpit, engine and even its wings to find out how it works. With colourful illustrations, flaps to lift and holes to peep through, thereÂ’s so much to discover in this fascinating introduction to planes and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Peep Inside How a Plane Works je 233 Kč

Výběr knih autora Lara Bryan

Zobrazit všechny knihy autora Lara Bryan
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.